FUNGUJEME! Všechny objednávky okamžitě expedujeme!
Menu

Zboží z oficiální
české distribuce

HOTLINE Po - Pá: 8 - 18 hod
+420 605 727 860

Menu

FAQ

Jak kontrolovat zásilku při převzetí?

Věnujte zvýšenou pozornost a dostatek času kontrole zásilky při převzetí!

  • Věnujte prosím zvýšenou pozornost kontrole zboží při převzetí.
  • Vždy řádně kontrolujte stav obalu, popřípadě samotného spotřebiče.
  • V případě nějaké nesrovnalosti prosím zapište tuto závadu do předávacího protokolu a vyžadujte kopii.
  • V případě evidentního poškození zásilku nepřebírejte a kontaktujte naše zákaznické oddělení.
  • Fotodokumentace je vždy přínosem.

Vzhledem k tomu, že je kladen na kvalitu dopravy ze strany Liebherr značný důraz, dochází k poškození zásilky ojediněle. I přes to je třeba věnovat zásilce zvýšenou pozornost!

Je třeba přepravovat lednici či mrazák ve svislé poloze?

Ano, je nutné zejména převážet veškeré spotřebiče Liebherr (Lednice, mrazáky, vinotéky a další chladící zařízení) ve svislé poloze -na stojato. Krátkodobé naklonění při výnosu je možné. Při položení dochází k natečení oleje do výparníku a především regulačních ventilů. Spotřebič může být následně v lepším případě hlučný, v horším případě nefunkční. V případě nesrovnalostí při transportu (špatné poloze) prosím kontaktujte naše zákaznické oddělení, minimálně zapište nesrovnalost do předávacího protokolu a kopii si ponechejte, popřípadě zásilku nepřebírejte.

Je třeba nechat lednici či mrazák po dodání odstát?

Ano, prosím nechte dodaný spotřebič odstát minimálně 24 hodin po dodání. Dojde tak k ustálení maziva v chladivu a zabrání se tím poškození (vysoké hlučnosti) chladničky, vinotéky popřípadě mrazáku.

Jaké druhy dopravy nabízíte?

Doprava STANDARD ZDARMA - šetrné doručení zásilky.

 

Doprava STANDARD + SVOZ 299,- Kč - šetrné doručení zásilky + odvoz starého spotřebiče k ek. likvidaci. (Spotřebič, který bude odvezen, je nutné připravit - odmrazit. V opačném případě by ho přepravce nemohl převzít.)

 

Doprava KOMFORT 299,- Kč - šetrné doručení zásilky a její výnos do patra za aktivní asistence příjemce.

 

Doprava KOMFORT + SVOZ 499,- Kč - šetrné doručení zásilky a její výnos do patra za aktivní asistence příjemce + odvoz starého spotřebiče k ek. likvidaci. (Spotřebič, který bude odvezen, je nutné připravit - odmrazit. V opačném případě by ho přepravce nemohl převzít.)

 

Doprava KOMFORT Plus 599,- Kč - šetrné doručení zásilky a její výnos do patra dvoučlennou posádkou (+1 pracovní den pro zajištění závozníka).

 

Doprava KOMFORT Plus + SVOZ 899,- Kč - šetrné doručení zásilky a její výnos do patra dvoučlennou posádkou + odvoz starého spotřebiče k ek. likvidaci (+1 pracovní den pro zajištění závozníka. Spotřebič, který bude odvezen, je nutné připravit - odmrazit. V opačném případě by ho přepravce nemohl převzít.).

 

Doprava TOP-WEEKEND 699,- Kč - sobotní šetrné doručení zásilky za první zamykatelné dveře (doručení do 13:00 hod).

 

Při jakékoli nesrovnalosti či nejasnosti prosím kontaktujte naše zákaznické oddělení!

Je třeba u Americké lednice napojení na odpad a vodu?

Liebherr nepožaduje napojení odpadu u žádného modelu ze současných Amerických lednic. Některé Americké lednice Liebherr však vyžadují napojení na vodovodní řád.

Tento parametr je součástí popisu produktu, věnujte mu tedy prosím pozornost.

Běžně dodávaná napojovací hadice má délku 1,5 metru, je tedy třeba mít vyveden kohoutek nejdále metr od lednice (ideálně blíže). Popřípadě lze doobjednat delší hadici.

Při nákupu Americké lednice bychom Vám všeobecně doporučili kontaktovat našeho prodejce viz. kontakty, který s Vámi rád probere potřebné náležitosti a zajistí montáž.

Jak je zajištěn servis?

Veškeré spotřebiče zakoupené na těchto stránkách jsou servisovány oficiální sítí servisních partnerů Liebherr.

V případě poruchy stačí kontaktovat centrální dispečink na těchto telefonních číslech tel: +420 255 717 441 nebo tel: +420 725 781 964 (Po -Pá 8:00 -15:30).

Popřípadě našeho pracovníka obchodu viz. kontakty.

Připravte si prosím sériové číslo Vašeho produktu (naleznete na štítku i na záručním listu - je umístěn na boku kartónu nového spotřebiče).

Co znamená záruka 2 + 3 roky?

Záruka 2 + 3 uváděná u některých modelů znamená dva roky klasické zákonné záruky + tři roky bezplatný servis.

Bezplatným servisem jsou kryty veškeré oprávněné náklady servisu, a to jak náhradní díly, tak i práce technika a jeho cestovní náklady.

To se netýká případů již vyloučených z uznání záruky, které jsou uvedeny v záručním listě a vad způsobených nešetrným nebo nevhodným užíváním, nesprávnou údržbou nebo používáním v rozporu s návodem k použití.

Není to tedy tak, že bychom prodlouženou záruku poskytovali pouze na vybraný díl, nebo jen na práci či díly (materiál).

Typickým příkladem, který nespadá do prodloužené záruky je mechanické poškození, např. ulomené madlo, prasklá polička nebo rozbité skleněné dveře.

Tuto prodlouženou záruku lze dokoupit i u modelů, kde není uvedena zdarma. Pro cenu záruky kontaktujte našeho pracovníka viz. kontakty, popřípadě dotazem přes formulář.

Veškeré modely prodávané na těchto stránkách pochází z oficiální České distribuce, nemůže se Vám tedy stát, že by Vás servis odmítl s tím, že se jedná o takzvaný šedý dovoz (například z Polska).

Jaký je rozdíl mezi temperovanými a klimatizovanými vinotékami?
Temperovaná vinotéka - vícezónová vinotéka je vhodná jak k archivaci, tak přípravě vína ke konzumaci pro více druhů vína v jedné vinotéce. Pokud chcete dlouhodobě skladovat víno a zároveň mít některé láhve vždy připravené (nachlazené na správnou teplotu ke konzumaci) je pro Vás vhodná právě tato vinotéka - vícezónová (nejméně 2 zónová).
 
Klimatizovaná vinotéka - jednozónová vinotéka (náhrada klasického sklepa) je vhodná buď k archivaci veškerých druhů vína nebo k nachlazeni jednoho druhu vína ke konzumaci.
 
Víno chceme buď dlouhodobě uskladnit (nechat dozrávat) a potom je ideální ho uchovávat při teplotě 12 - 14 st. Celsia (tato teplota je stejná u všech druhů vín - červené, bílé, sekt - je to teplota vhodná pro zrání), nebo mít připravené ke konzumaci a potom je třeba různých teplot pro různá vína. Zde jsou teploty vhodné pro podávání u jednotlivých vín:
  • Červené víno: +14 °C až +18 °C
  • Růžové víno: +10 °C až +12 °C
  • Bílé víno: +8 °C až +12 °C
  • Šumivé víno, Prosecco: +7 °C až +9 °C
  • Šampanské: +5 °C až +7 °C
Pokud nepotřebujete dlouhodobou archivaci velkého množství vína, potom bych Vám doporučil spíše vícezónovou (temperovanou) vinotéku. V zóně pro bílé víno nastavíte 12 °C a můžete v ní i archivovat ostatní vína (červené, růžové, šampus, atd...), v další zóně (zónách) si nastavíte teploty vhodné pro podávání zbývajících vín (šumivé, šampus, červené).
 
Pokud potřebujete uskladnit více vína, je nejlepší mít vinotéky dvě, jednu klimatizovanou (jednozónovou) jako sklep -s plnými dveřmi (nejde tam světlo a má menší spotřebu), kde víno archivujete a dozrává (ideálně umístěnu někde v komoře) a druhou vícezónovou, kde máte víno, které se chystáte konzumovat a máte ho nachlazeno na ideální teplotu a tu umístit do obýváku, kuchyně atd....
Jaký je rozdíl mezi NoFrost a SmartFrost?

Mrazničky s technologicky sofistikovanějším systémem NoFrost používají oplach vnitřku mrazničky teplým vzduchem v pravidelném cyklu a odstranění vlhkosti z vnitřního prostoru viz. článek v sekci technologií. Není je tedy třeba vůbec odmrazovat.

Námraza se netvoří ani na uskladněných potravinách, což je velmi praktické.

Mrazničky se systémem SmartFrost je oproti NoFrost třeba cca jednou za rok odmrazit. Tento systém je nepatrně úspornější, protože nedochází k oplachu teplým vzduchem.

Aby docházelo k minimálnímu tvoření námrazy, je výparník navinut na samotném vnitřním obalu mrazničky (žádné mřížky jako dříve) a stěny jsou hladké bez zbytečných nerovností. Samotné odmrazení je tak velice snadné a rychlé.

Co znamenají písmena v názvu produktu?

Písmena v názvu produktu označují jednak druh spotřebiče (např. C - lednice s mrazákem dole, K - samostatná lednice, CT - lednice s mrazákem nahoře, G - šuplíkový mrazák, GT - pultový mrazák, WT - temperovaná vinotéka, WK klimatizovaná vinotéka atd...). Toto pro Vás zřejmě nebude tak podstatné, jelikož máme zboží rozděleno do "sekcí" a pokud hledáte třeba šuplíkový mrazák, stačí pouze jednoduše navštívit danou sekci (viz. levý sloupeček).

Podstatnější jsou následující písmena a čísla v názvu produktu, která Vám mohou značně usnadnit hledání. Popis jednotlivých funkcí a parametrů je zde.

Popis písmenných označení:

  • (Písmeno "B" v názvu produktu) Biofresh - zásuvky s teplotou těsně nad 0 a regulovanou vlhkostí.
  • (Písmeno "N" v názvu produktu) Nofrost - beznámrazový mrazák - není nutno vůbec odmrazovat (pokud výrobek nemá toto označení, používá funkci Smartfrost)
  • (Písmeno "P" v názvu produktu) Premium řada - lepší elektronika, osvětlení, vnitřní vybavení, nerezové kovové doplňky atd.
  • (Písmena "SL" v názvu produktu) Povrchová úprava celé lednice je stříbrný nástřik (barva) a imitací nerezu
  • (Písmena "ESF" v názvu produktu) Boky stříbrný nástřik, dveře z nerezové oceli v úpravě SmartSteel - eliminuje zanechávání otisků prstů na chladničce
  • (Písmena "ES" v názvu produktu) Celonerezové provedení (nejluxusnější), s povrchovou úpravou SmartSteel

Popis číselných označení:

První dvě čísla označují šířkovou a výškovou kategorii (např. 51 je lednice s šířkou 75 cm a výškou 200 cm), druhá dvě čísla modelovou řadu. Jednoduše tak poznáte, že se jedná o lednici se stejným vnějším rozměrem.